Afbeelding
Foto: Archief

Brand in woning Johannes Camphuijsstraat

Algemeen

Op donderdag 24 november is er vroeg in de ochtend brand uitgebroken in een woning in de Johannes Camphuijsstraat. De brand woedde in de woonkamer en werd door de brandweer omschreven als kort maar hevig.

Er zijn twee volwassenen en een baby naar het ziekenhuis vervoerd voor controle, vanwege rookinhalatie. De omliggende woningen werden uit voorzorg enige tijd ontruimd, maar zodra het veilig was konden deze bewoners weer terug hun woning in.

De woning waar de brand is uitgebroken heeft aanzienlijke schade, en zal voorlopig niet bewoonbaar zijn. Stichting Salvage zal de bewoners bijstaan bij de schadeafwikkeling.